maandag 9 december 2013

Beetje jammer

Terwijl we met z'n vieren al patatetend naar de tv kijken ... klettert met veel lawaai mijn krans met zo'n 86 grote en kleine kerstballen op de grond. Ik staar naar de ravage en kan werkelijk geen woord uitbrengen. Ik ben niet zo heel snel stil te krijgen, maar er kwam echt geen woord uit, ook geen scheldwoord.

Een gevoel van ontzetting en grote teleurstelling overvalt me. Aghhhgg wat jammer zeg, wat ontzettend jammer. Het draadje, waar ik al een beetje mijn twijfels over had, heeft het niet gehouden. Ik wapp vriendinlief de ravage en ook zij is lichtelijk aangeslagen.

Toch lijkt het erger dan het is. Verbazend zo weinig ballen het hebben begeven. Er zijn er des te meer afgerold. Veel hangen er en een beetje bij en moeten weer worden vastgelijmd. Gelukkig komt vriendinlief het weekend een handje helpen de krans te herstellen en zie hier het resultaat. Zoek te verschillen.


 Dit was de oude krans.



 Dit is de herstelde krans.

9 opmerkingen:

  1. Wat een pech, maar gelukkig is deze ook weer heel mooi geworden!!
    En veel plezier ermee.
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff gelukkig is ie weer in orde zeg maar...en hij is nog steed heel mooi !!! truste...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerreke,
    Wat goed dat je hem zo mooi hebt weten te herstellen. Wat een geluk dat er toch niet zoveel stuk was als je op het eerste gezicht zou denken. Ik zag je foto al op fb en dacht die is niet meer te redden... Lief dat je vriendin je hielp hiermee...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enne...prachtige header heb je....
    Liefs
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, nee toch ! Maar gelukkig ziet de herstelde krans er weer net zo mooi uit.
    Nu hangt 'ie ook vast aan een steviger draad.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kan aan mij liggen, maar ik zie bijna geen verschil! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een pech en een schrik!
    Fijn dat vriendinlief je hielp, want hij is weer heel mooi geworden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik zoek en zoek....maar zie toch amper verschillen....of ik zou ze moeten gaan tellen ;)
    Kan me wel voorstellen dat het lawaai heftig was.

    Oh enne....mooie header.....is dat trouwens sneeuw van dit jaar....?

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, dat geluid alleen als als zo'n ding op de grond valt, maar gelukkig weer 'in ere' hersteld en kan hij weer pronken!

    BeantwoordenVerwijderen