donderdag 29 december 2011

Op naar 2012!

Langs deze weg wil ik graag toast uitbrengen op 2012!


Daarnaast wil ik jullie bedanken voor het meeleven en het meelezen in het afgelopen jaar. Het heeft me onbeschrijflijk veel goed gedaan. Wat een prachtige reacties. Wat fijn dat jullie de moeite hebben genomen mijn schrijfsels te lezen. Ook vond ik het heerlijk bij jullie mee te mogen lezen. Ondanks dat het de afgelopen tijd wat minder was door alle drukte.

Iedereen een heel goede jaarwisseling gewenst!

26 opmerkingen:

  1. Gerreke

    ik wens jou en je dierbaren een heel erg mooi en gezond 2012 toe.

    Bedankt voor jou fijne reacties.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het bloggen je zoveel heeft gebracht dit jaar. Ik hoop volgend jaar weer vaak te mogen genieten van je mooie posten en lieve reacties.

    Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012 toegewenst.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou en je gezin ongelofelijk veel goeds toegewenst, ik hoop dat je mag genieten van je gezin, de eerste jaarwisseling zonder je moeder, kerst...wat zal het moeilijk zijn geweest...
    Bedankt voor je lieve reacties, de mooie give-away die ik bij je won...
    Op naar een nieuw jaar..tot 2012 meis.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een goede jaarwisseling toegewenst. Ik wens je toe dat je voelt dat Hij er is voor jou en je gezin. Iedere dag opnieuw, onder alle omstandigheden. Hij is steeds Dezelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou en je gezin ook een fijne jaarwisseling en een heel mooi 2012
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012! Ik ben zelf ook druk de laatste tijd, weinig tijd om zelf regelmatig te bloggen en uitgebreid bij anderen te neuzen. Ik lees zo af en toe hier even bij en dat is altijd weer gezellig! Blijven schrijven in 2012 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een jaar was het voor ons he meis.......ik hoop volgend jaar op een beter jaar......liefs van mij...xxx...geniet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful photos. And i wish you all the best for 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bruisende en knallende foto's :)
    Het lezen van je schrijfsels (zoals je ze zelf noemt) was geen enkele moeite hoor, ik doe het heel graag!
    Het wel en wee in jullie gezin zal ook in 2012 met liefde gevolgd worden.
    Ik kom gewoon af en toe lekker even bij je buurten...

    Ik wil je trouwens een groot compliment geven voor de foto's bovenaan je weblog. Wat zijn ze prachtig Gerreke!!! Misschien komt er volgend jaar ook een fotoblog bij???? Hahahaha, alsof je daar tijd voor hebt... Maar ze zijn supermooi!

    Een lieve groet, Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hetzelfde voor jou Gerreke! Van mijn kant hetzelfde, ik genoot van jouw reacties op mijn blogposts en hoop je volgend jaar nog vaak te mogen bezoeken en ontmoeten, blogsgewijs dan.
    Ik wens je een prachtig 2012 toe.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook voor jou Gerreke, en je familie een heel fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2012.

    Groetjes ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor je blog Gerreke, voor al je mooie, ontroerende posts en inspirerende foto's. Dank ook voor al je bezoekjes aan mijn blog, heel fijn om je steeds weer te zien opduikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Gerreke,
    Je hebt de glazen al vol geschonken haha!
    En het vuurwerk ziet er vrolijk uit.
    Fijn om met je mee te lezen telkens kom ik hier graag en dus zonder moeite! Je verhalen zo uit je leven en met heel veel gevoel geschreven...echt dat raakt!

    Ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling met alle goeds voor 2012!

    Lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Gerreke,
    Ik heb genoten van jouw schrijfsels... En mag ik dan jou ook bedanken voor jouw vele lieve reacties op mijn blog, daar heb ik ook van genoten.
    Ik wens jou en je gezin een fantastisch 2012 en ik hoop nog veel meer van jouw schrijfsels te mogen genieten...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gerreke.....

    Dat ziet er feestelijk uit..de glazen zijn gevuld en het vuurwerk is er al door....!!!
    Ik wens jullie ook heel veel Heil en Zegen in het nieuwe Jaar!!
    De schrijfsels van jou lees ik graag en kom dan ook volgend jaar vast en zeker wel weer op je blog...

    Hele gezellige jaarwisseling, doe rustig aan, we "lezen" wel weer van elkaar!!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gerreke, Ook een fijne jaarwisseling gewenst en Gods zegen het komende jaar Bedankt voor je lieve kaart en zo kun je gelijk zien dat ik je blog bijhoudt. Ik vind het erg leuk om deze te lezen. Dus jij nog veel schrijfplezier, dan heb ik veel leesplezier.
    Liefs, tante Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Gerreke ...Ik geniet ook altijd van je mooie blog vol met prachtige verhalen en foto's, en ik wil je hartelijk bedanken voor je altijd hartelijke en lieve reacties op mijn blog.....Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor het komende jaar toe....
    Lieve groet.....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellige jaarwisseling en op naar een nieuw blogjaar, groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ook een heel mooi 2012, met vele mooie momenten in alle gezondheid.

    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Gerreke ik wens jou en je familie een mooi en gelukkig Nieuwjaar.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij ook, dank je wel, voor het schrijven en lezen en reageren! Goede jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gerreke,

    Ook voor jouw en je dierbaren wens ik alles dat goed en mooi is voor 2012 en hoop dat jullie daar samen van mogen genieten in goede gezondheid.

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wens je en je gezin ook een heel gelukkig en liefdevol 2012.
    Dankjewel voor je vriendschap.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gerreke
    Nog de beste wenen,
    ik hoop dat 2012 goed woord.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen