donderdag 6 december 2012

Hoera sneeuw!!!

Ik lig weggekropen onder de warme dekens te luisteren naar de geluiden in en om het huis. Binnen spelen de kids met het speelgoed van Sint. Buiten staat iemand te krabben of het een lieve lust is. Gevroren heeft het dat kan niet anders.

Ineens is het stil binnen, gevolgd door enthousiast geroep. 'Mam, kijk eens naar buiten! Er ligt sneeuw!' De afgelopen dagen heeft zoonlief herhaaldelijk smachtend naar buiten gekeken wanneer die dikke sneeuwvlokken nou eens bleven liggen. Vandaag, de after-sint-dag, is het dan zo ver. Met zijn vertrek heeft hij toch maar een prachtig cadeau achtergelaten.

Vol verlangen loop ik naar buiten, want mamalief is net zo gek op sneeuw als zoonlief!





15 opmerkingen:

  1. Heerlijk he?
    Ik ben er vanochtend ook al op uit getrokken om te genieten en foto's te maken. Wat een geluk dat het mijn vrije dag is!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij niet, maar ik kan gelukkig mijn eigen tijd indelen!!! Geniet er lekker van!

      Verwijderen
  2. Ik dacht vanmorgen meteen aan jou en wilde je al smsen bij deze dan mijn berichtje.
    Ik vind jou sneeuw foto's altijd prachtig.

    Liefs,
    Bren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps: wel jammer dat de paddestoel weg is boven aan je blog.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn er helemaal dol op hè, snap je dat nou? Ikke wel. Mooie sneeuwfoto's. Daar kan ik echt van genieten.

    http://showmeastorie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik denk dat er vanmorgen heel veel mensen met een camera op weg zijn gegaan, mooi he! Geniet ervan hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja mooi he????...als je binnen zit....hihihi....ik vind er niks aan als je eruit moet hoor.....maar voor velen is het erg leuk toch ???..geniet van deze dag liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh, jullie hebben een behoorlijk laagje voor Nederlandse termen. Wij hebben bijna niets...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ! Schitterend Gerreke.
    Bij ons nog geen sneeuw,maar dat gaat nog komen denk ik.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prima winterse opnames Gerreke

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brrrr van mij mag het nog even weg blijven.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat heerlijk!!! En er komt nog meer had ik begrepen. lekker genieten en veel plezier. Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoooooooooooo... wat veel!
    Bij ons was er maar een heel klein, dun laagje gevallen; net poedersuiker op een cake. ;-)

    Ben benieuwd of we morgen meer krijgen hier in West Friesland.

    Groetjes,

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen