donderdag 24 oktober 2013

Echt herfst

Het maakt niet uit waar je komt. De herfst tovert kleuren op de bladeren en kleuren op de grond. Tijdens deze wandeling heb ik samen met mijn schoonmoeder voornamelijk naar de grond gekeken of naar omgevallen bomen. Terwijl de kids van de wandeling een heel avontuur maakten met opa en manlief hebben wij wat paddenstoelen kunnen fotograferen. Met mijn nieuwe lens! Er zaten behoorlijk wat wazige tussen, maar ook wel aardig mooie! De foto helemaal bovenaan mijn blog heb ik ook tijdens deze wandeling genomen.
















12 opmerkingen:

  1. Het zijn hele geslaagde foto's,Gerreke.
    Je mag trots zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn goed gelukt. Je banner is ook erg mooi. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gerreke,
    Wat een prachtige foto's van paddestoelen heb je gemaakt. Mijn favorieten zijn toch wel de rood-met-witte-stippen hoor. Je header vind ik ook super mooi.....
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hooi Gerreke.
    mooie serie van die paddo's.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat laat je ons schitterende cadeautjes van de natuur zien. Dank je wel.

    lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's.....fijne avond...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's!
    Mooi he om zo door de natuur te gaan.
    Ik heb ook al heel wat foto's geschoten.
    Het is echt genieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige fotos ik ben ook gek op fotografie een van mijn hobbys

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je maar goed naar beneden kijkt.. dan zie je genoeg soorten ;)
    Prachtige foto's hoor. Je hebt mooi met de scherptediepte gespeeld.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er aantrekkelijk uit, ik zou zo het bos in willen, die uitnodigende foto's! H groet, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, met oog voor detail! Die kleverige heb ik hier nog niet gezien! Ze zijn heel mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Paddo's....nog niet zo makkelijke hè
    ben er ook altijd mee aan het zweten!!
    maar de foto van Header is fantastisch..
    succes met je lens!!

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen