zaterdag 16 oktober 2010

Typisch herfst

Afgelopen dinsdag ben ik het bos in gedoken op zoek naar de rode paddenstoel met witte stippen. Hoe ik ook gezocht heb, ik heb hem niet gevonden. Maar dit is het resultaat van mijn zoektocht geweest. Ik mag niet klagen, want dit zijn ook prachtige exemplaren.

En dan te bedenken dat ik maar een half uurtje de tijd had, want ik was voor de klas van mijn oudste meefietsmoeder naar de bibliotheek. Het moest dus echt snel! Het is weekend dus is mijn motto minder lezen, meer kijken ...
(Dan heb ik het niet over het lezen van boeken hoor, maar over mijn blog!)









9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! De lichtval doet het 'em. Prachtig zeg! Zijn dat inktzwammen, die onderste? En dan zoveel bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die foto´s vooral de laatste.
    Het is net een dorpje met allemaal huisjes.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit zijn hartstikke mooie foto's en als ik het goed lees krijgen we er nog meer.. ik ben benieuwd!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo deze zijn mooi ! geweldig zeg!! die laatste !! mooi mooi !!....fijn weekend liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die rode met witte stippen vond ik ook nog nooit!
    Maar wat jij vond is toch ook echt de moeite hoor! Vooral die laatste foto is echt ongelooflijk, dat is echt wel een kabouterstad daar! Zoveel paddestoelen samen, dat heb ik nog nooit gezien!
    Groetjes,
    fijn weekend!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig!
    En inderdaad, ook ik heb op die laatste foto stiekem gezocht naar smurfen of kabouters...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are INCREDIBLE!!!!!!
    What pictures!
    Thank you for sharing:))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful photos! Just love the mushrooms.. :)
    Health and happiness,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen