zondag 27 maart 2011

Biscuissie

17 opmerkingen:

  1. 't Is inderdaad een hele grappige spraakverwarring. En daar is geen bicuissie over mogelijk ;-)
    Fijne avond,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig die versprekingen mooi om te onthouden Al hoewel ik krijg van mijn oudere broers nog steeds opmerkingen die ik vroeger maakte :) Maar kan er wel om lachen
    groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha...ik moet meteen denken aan mijn dochter tegen wie ik laatst zei dat toerisme later misschien wel iets voor haar was! Zegt ze heel verbaasd "Mam, wil jij nou écht dat ik later gebouwen op ga blazen??

    Ik geef toe, het lijkt op toerisme maar de betekenis van beide woorden ligt wel hééél ver uit elkaar!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O...nog één...dezelfde dochter, maar toen 4 jaar oud: Juf (naar haar voeten kijkend), kijk eens, ik heb nieuwe schandalen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig woord had je zoon ervan gemaakt ,leuk om te onthouden !!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk deze spraakverwarring! Leuk om te onthouden/op te schrijven voor later ...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig dit soort Biscuissies en zo op je blog is het voor altijd terug te lezen. Erg leuk voor later en voor nu een moment om van te genieten. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig......ja ik zie het helemaal voor me!!
    ruzie wie er onder de straal mag staan...
    Ja Gerreke zit niets anders op...dat worden 2 douchekoppen!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he, kinderpraat.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ha ja dat is leuk hé
    met jonge kinderen moet je je wel eens in houden om niet hard te lachen wel leuk hoor
    ik wens je een hele fijne week toe
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahahaha en daarop volgde natuurlijk de volgende Biscuissie :-)
    Heerlijk die Babylonische spraakverwarring.

    Fijne dag en groetjes,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your blog is interesting, has left a great impression.
    Bedankt voor de reacties. Je kunt schrijven in het Nederlands. Maakt gebruik van Google Translate.
    Best wishes
    Jonas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn zulke leuke dingen, zo had mijn dochter het laatst over zandcultuur, terwijl ik iets vertelde over zandsculptuur. Heerlijk toch!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan een lach ook niet onderdrukken :)
    Heerlijk zoals ze hun eigen woorden kunnen vormen en soms is het zelfs jammer als dat ene woord, waar je al zo vaak om hebt moeten glimlachen, ineens goed gezegd wordt... tja dan worden ze groot...

    Groetjes, Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk hé, dit soort uitdrukkingen! Eigenlijk moet je zoiets opschrijven om het voor later te bewaren...

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Probeer dan maar eens om niet te lachen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. HEERLIJK dat je deze spraakverwarring hier hebt vastgelegd :-)
    Later .... als hij groot is !!!!

    BeantwoordenVerwijderen