woensdag 16 maart 2011

De Uitnodiging


De Uitnodiging is geschreven door W. Paul Young. Het is de Nederlandse editie van The Shack, de nummer 1 op de bestsellerlijst van de New York Times. In Amerika verkocht het boek al ruim vier miljoen exemplaren. Wereldwijd verandert deze wervelende roman vol inzichten inmiddels 7 miljoen lezers.

Geloof je? Geloof je niet. Ben je op zoek of heb je een bepaalde zoektocht al achter je liggen. Heb je pijn of verdriet, worstel je met de gedachte wat er na dit leven is? Dan is dit boek echt iets voor jou. Ik heb het als aanrader op mijn blog staan, maar wil het graag onder de aandacht brengen. Voor meer informatie over dit boek kijk dan even op: recensieblog. Daar heb ik een uitgebreide recensie over dit boek achtergelaten.

Het is een zeer aangrijpend boek. Het neemt je mee naar antwoorden op levensvragen. Het boek is heel toegankelijk, geen omhaal van woorden, maar vertellen waar het om gaat. Ik zou zeggen ... lees!

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Gerreke
    Ik heb de recensie gelezen en het lijkt me inderdaad
    een heel goed boek
    Ik ben gelovig ik weet niet of ik het boek koop gewoon omdat ik tegenwoordig heel weinig lees (tijdgebrek)maar je weet nooit het lijkt me wel interessant om het te lezen en als je de recensie heb gelezen maak het je ook wel nieuwsgierig dus je weet nooit
    hoewel ik ook geen zielige boeken lees vreselijk van zijn dochter kijk ook nooit meer naar films (ouderdom denk ik ) ha ha
    Ik wens je een hele fijne dag toe
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik toch maar eens gaan lezen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi,

    Thanks voor de tip, het is in ieder geval een interessante materie waar de meeste van ons met enige regelmaat over na denken.
    Goed om te weten dat dit boek er is dus.

    Groetjes, Karina

    PS gezellig nieuw bloempje op je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat hier ook in de boekenkast. Manlief leest hem nu voor de tweede keer en dat wil wat zeggen. En dat ga ik ook zeker nog een keer doen.
    Het zet je zo aan het denken en het heeft me geraakt. Het heeft me getroost in dingen uit het verleden. Ik sluit me helemaal aan bij deze aanrader!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke tip dus voor straks in de tuin onder de parasol ;0)


    Laatste tip: Zo mooie grote hoed met van dat mooie gaas om je hoofd......staat vast super ;0)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerreke....

    Lijk me een interessant boek....
    ik ben niet echt een lezer maar ben wel gelovig...
    misschien ga ik het wel lezen...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je tip...ik hoop het te onthouden :)

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de titel opgeschreven. Ik lees heel graag maar het komt er veel te weinig van de laatste tijd. Ik heb de recensieblog meteen ook even bekeken, wat leuk Gerreke!

    Ik laat je tzt weten van ik ervan vond.

    Groetjes, Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sneeuwklokjes uitgebloeid zie ik, maar violen zijn ook heel mooi:) Zal eens kijken of ze het boek in de bieb hebben groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee, had ik niet gezien. Maar ik zie mijn linkje nu wel staan. Joepie :)
    Smaak van de taart is echt verrukkelijk hoor. Alleen de citroenlaag wil ik iets steviger hebben. Pas als ik daar helemaal tevreden over ben zet ik het recept op mijn blog.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen