donderdag 24 maart 2011

Give away bij 100 volgers

Dank je wel volgers voor het lezen van mijn blog! Anita welkom, leuk dat je me ook bent gaan volgen. Ik zeg het niet altijd, maar ik vind de reacties op mijn stukken ontzettend leuk! Ik waardeer het echt enorm. Soms ben ik gewoon stil van alle lieve reacties. Met name de reacties op mijn burn-out stukken hebben mij echt geraakt. Maar ook reacties op andere, vaak de gevoelige stukken.

Ik probeer eigenlijk het leven van alle dag weer te geven, met z'n ups en z'n downs. Soms vraag ik me af of ik het stuk wel moet plaatsen. Is het niet te persoonlijk? Is het wel leuk? Niet saai of simpel of te alledaags? En als ik mijn stuk dan toch geplaatst heb krijg ik ontzettend leuke reacties.

Daarnaast probeer ik bij iedereen even mee te kijken, maar dat is best moeilijk. Het is geen onwil, absoluut niet, maar het ontbreekt me soms gewoon aan tijd! Dus neem het me alsjeblieft niet kwalijk!

Maar waarom eigenlijk bij 100 volgers en niet bij 90 of zo. Ik kan moeilijk zeggen dat het een rond getal is, want dat is 90 ook. Maar 100 klinkt wel veel meer dan 90. Dat is ook geen goede reden, want ik was destijds al heel blij met 10 volgers.

Nou ja 100 is gewoon leuk … en veel, vind ik! Daarom tijd voor een feestje en dat doe ik met een give away. Het werkt eigenlijk heel simpel. Laat even een berichtje achter dat je mee wilt doen. Je mag gerust een linkje op je weblog achterlaten, heel leuks zelfs, maar dat is aan jou als lezer zelf. Iedereen mag meedoen, ook als je geen volger bent, maar wel regelmatig mijn blog lees.

De enige voorwaarde is eigenlijk dat ik pas een naam ga trekken als ik 100 volgers heb. Tot die tijd kun je gewoon meedoen. Nieuwsgierig naar mijn give away? Deze pas ik aan degene aan die ik trek, voor zover dat mogelijk is natuurlijk!

De trekking kan dus nog even op zich laten wachten. In de tussentijd broed ik verder op mijn volgende stuk ...

32 opmerkingen:

  1. Ik herken dit, eerst ben je blij met 1 volger, maar al snel is het zo leuk als er meermensen reageren. Het gaat niet eens om het getal,maar meer om het idee dat er mensen zijn die jouw verhaal lezen...
    Heel veel succes en die 100 zijn er snel hoor.

    Groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die honderd heb je zo gehaald. Ik heb nog niet al je posten gelezen, gewoonweg nog geen tijd voor gehad maar dat komt wel goed :)))
    Ik wens je alvast een heel goed weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tuurlijk mag je me toevoegen
    vind het een eer dat je me wil volgen
    gr,bart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch leuk he als zoveel mensen je blog volgen ,en dan natuurlijk al de leuke en lieve reactie's.Nog 9 erbij en je zit al op 100.Ik doe nooit mee aan Give Aways maar vind het altijd wel leuk om te volgen wie er wint .En natuurlijk kun je niet altijd op elk blog reageren en alles lezen .Ik doe mijn best maar mij lukt het ook niet altijd hoor Succes en op naar 100
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk mag dat, leuk zelfs, maarre, ben jij al volger bij mij:) zit ik ook sneller bij die 100 ha, ha!!!

    Nogmaals groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt al bijna 100 volgers wat leuk!! reacties op je blog zijn heel erg leuk, ben ik helemaal met je eens!
    en ik doe graag mee met je give away:)
    en ik ga een linkje plaatsen op mijn blog!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent al hard op weg naar de 100; duurt vast niet lang meer (ga even een linkje plaatsen op mijn blog; wie weet levert het nog wat extra's volgers op ;)) Bloggen blijft leuk en alle reacties maken het nog eens extra leuk!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Komt door je mooie manier van schijven, veel mensen zullen er iets in herkennen. je schijft met gevoel, ga zo door. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....bijna 100 volgers. Dat duurt voor mij nog wel even. Maar ik geef je gelijk: reacties krijgen is zoooo leuk.
    Ik doe mee met de give-away en plaats een linkje op mijn blog. Wat Miranda al voorspelt.....het zou het doel wel eens kunnen versnellen.
    Warme groet,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik doe mee hoor, en nu hopen we natuurlijk allemaal dat zich snel 9 volgers melden.(haha)

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Juist de afwisseling tussen de wat persoonlijkere en de gewone posten op je blog, maken dat het fijn is om hier even mee te lezen.
    Ik kan me niet meer melden als volger, want dat ben ik al een tijdje..maar op naar de 100!
    Zet mijn naam maar op je lijst ;)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het bijzonder zoals jij soms schrijft. Zo recht uit je hart. Daarom lees ik en dus ook al bijna 100 volgers je blog graag.
    En je persoonlijke give-away maakt me nieuwsgierig; doe graag mee.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat ik je niet dubbel kan volgen...anders drukte ik je zo naar de 100 hoor.
    Geniet altijd van je leuke, ontroerende, lieve stukjes en natuurlijk van je jacht op de muskieto's.
    Blijf proberen hoor, de aanhouder wint ;0)
    Fijn weekend
    Liefs, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jouw volgen is gewoon leuk.
    De dingen die je schrijf zijn voor de meeste van ons (mij in elk geval) heel herkenbaar.
    Dat maakt dat ik me niet alleen op de wereld voel en dat ben jij dus ook niet :-)

    Fijn weekend en groetjes,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ai, snel opknappen hoor!
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst even een punt van herkenning... wat zou ook ik graag bij iededereen even langskomen en de tijd nemen om verhalen te lezen en foto's te kijken, maar inderdaad, het is een gebrek aan tijd!
    Je mag zeker trots zijn op zoveel volgers! Het is ook zeer de moeite waard om je verhalen te lezen en... wil je gewoon niets meer missen! Dat verklaart het grote aantal volgers. Ik heb een ander soort Weblog en kan je niet volgen met 'mennoG Fotografie' Ik kan je wel volgen met mijn Google account (denk ik...) dus dat ga ik zo proberen. Je zal zien dat je de 100 zo gehaald hebt :)

    Groetjes, Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat gaat wel lukken die 100 volgers, die heb je zo. Ik meld me graag aan voor jouw give away en vind je give away origineel bedacht.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve Gerreke,
    HET IS INDERDAAD SUPER LEUK DAT ZOVEEL MENSEN JE BLOG GAAN VOLGEN,MAAR OM JOUW VOLGER TE ZIJN IS GEWOON GROOT GEIETEN!!!!!
    FIJN WEEKEND ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gereke....

    Het is altijd leuk je blog te lezen, volger ben ik al een poosje volgens mij dus voor de wedstrijd doe ik wel mee...
    Ben het echter helemaal met je eens dat het niet altijd lukt om op iedereen te reageren, ook al zou je dat willen....
    maar vanavond is het gelukt...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gerreke,

    Wauw alweer bijna 100 volgers en dan ook nog een heleboel stille volgers...
    Ik doe graag mee.
    Fijn weekend alvast,
    gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Da's inderdaad reden voor een feestje :) Een give-away zonder te weten wat er weggegeven wordt, dat is wel heel spannend hoor, ik doe graag mee! Ik lees je blog altijd met interesse en plezier, en dank je wel voor je reacties op mijn blog http://tiengeboden.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk, al bijna honderd! Leuk voor je. En wat een leuk idee van de give away! Ik doe graag mee, dat snap je. Ben al nieuwsgierig...
    Succes met schrijven en een fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, ik voeg mezelf ook maar toe als volger. Omdat ik zelf net met bloggen begonnen ben en het leuk en interessant vind om te zien hoe anderen dat doen en waar ze over schrijven. Kan ik nog wat van leren. En misschien geldt dat ook wederzijds!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dank je en jij ook WELKOM bij mij ;-)
    Je schrijft heerlijk en de afwisseling en die persoonlijke noot vind ik erg mooi om te lezen.
    Ik hoop dat ik dit weekend nog even tijd vind om wat terug te lezen. Je hoort me waarschijnlijk nog :-) Toedeloe !!!
    FIJN WEEKEND Lieve groetjes, ANita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh ja de 100e volger, echt heel spannend! En wat geweldig dat je er nog maar 5 hoeft te gaan!
    Ik duim voor je mee :D

    En, ja ik doe graag mee aan de give-away :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je vroeg of ik mee wilde doen aan je give away dat wil ik wel Heb het weekend problemen gehad met blog plaatsen mn de foto's Het gingn niet goed en zoals ik al geschreven heb weet ik niet of ik nog blogs kan plaatsen Dat besef maakte dat ik er nog eens over na ging denken en ik kwam tot de conclusie dat ik het wel heel leuk vind om te bloggen omdat je dingen kunt laten zien en delen je vooruit gang met bv foto's maken en ik denk dat ik dat best zal missen Ben soms best trots op mijn resultaten. Ook al kom ik niet in de buurt van de meeste Qua prestatie dat hoeft ook niet
    Ik hoop dat ik door kan blijven gaan
    Ook voor de contacten met somige
    Over de rede van je give away wil ik nog zeggen whats in the number nidet negatief bedoelt hoor
    groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Gerreke,
    doe ook heel graag mee, en op naar de 100, het lukt je vast wel.

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Net zie ik pas dat je een giveaway gaat doen. Ik ben zo achter met lezen en post zelf ook niets. Maar... ik ga je linken hoor.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi ,ik doe graag mee ben volger geworden van je blog gr Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb de teller even op 99 gezet...
    Je hebt een leuk blog, ik lees hem af en toe eens lekker door maar nu zal ik je volgen.
    Ik doe dan ook graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Gerreke,

    de 100 is bijna gepasseerd! Hierbij wil ik me dan ook aanmelden voor je give-away!!! Leuk idee, duurt voor mij nog even , maar wie weet...;-)

    Groetjes en succes ermee!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hhahahahah!!! vandaag is de laatste zullen de eerste zijn ....hoe heb ik dit nou kunnen missen.....???...ik weet ut al dat was een rotdag......maar doe nu graag mee op 1 april .......whahahahahahahhah!!!! leuk !!....kan niet wachten......dusse trek maar gelijk de lootjes.......hahahahahaah!!...liefs liefs van mij....xxx...xxx...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen