maandag 7 maart 2011

Pijn aan mijn vinger!

Alweer pijn aan mijn wijsvinger. Het is tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Dat komt natuurlijk door dat scrollen met mijn muis. Man-o-man wat krijgen sommigen een grote hoeveelheid reacties en voordat ik daar dan doorheen ben gescrold heb ik pijn aan mijn wijsvinger.

Ik ben meer tijd kwijt met scrollen dan met een berichtje schrijven en achterlaten. Hoewel ik de wachtwoorden die ik in moet vullen om mijn berichtje achter te laten ook steeds langer vind worden. En dan maar hopen dat er geen ‘fout’ optreedt anders kan je het hele berichtje opnieuw schrijven. Zoiets gebeurt altijd als ik een lang berichtje achterlaat, nooit wanneer het om een regeltje gaat. Toegegeven dan ben ik dus meer tijd kwijt met mijn berichtje dan met scrollen …

Dat ik wijsvingerpijn krijg ligt natuurlijk wel een beetje aan mij, want als ik nou snel reageer sta ik bovenaan en valt er helemaal niets te scrollen. Maar ik ben niet zo snel. Hoewel ik af en toe snel denk te zijn, is er toch nog iemand sneller geweest.

Nee het is geen wedstrijd. Dat begrijp ik wel. En ik kan natuurlijk ook gewoon met mijn muis de balk aan de zijkant van het scherm naar beneden doen. Dat gaat veel sneller. Maar dan heb ik weer het gevoel dat ik een hoop mis. Alsof ik alles zou kunnen lezen … dan heb ik er echt een dagtaak bij. En die strijk hé …. nee geintje die is af. Nu ligt er natuurlijk weer wat anders op mij te wachten.

Sinds kort moet ik ook op mijn blog scrollen (ja echt waar, leuk joh) als ik de achtergelaten berichten wil lezen, maar op de een of ander manier krijg ik daar toch minder pijn van aan mijn vinger. Rara, hoe kan dat …

Ben benieuwd of er nog wat te scrollen valt vandaag!

30 opmerkingen:

  1. Heerlijke humor!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht je een lang berichtje achterlaten, kopieer de tekst dan even vooraf...dat scheelt een hoop werk mocht de verzending niet helemaal lukken :)

    En die woordverificatie...ik zal eens een oproep doen om die uit te zetten, want dat zou ook enorm in tijd schelen!

    Gelukkig ben ik één van de eerste die een reactie bij je achterlaat...hi hi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wijsvinger is moe ... want de eigenaar ervan had dit weekend even geen tijd om te bloggen en is vandaag de schade aan het inhalen en daardoor scroll ik me suf want jeetje wat een boel blogjes om nog te lezen, te reageren en dus te scrollen. Voor nu ben ik klaar ... maar vrees dat ik vanavond weer aan de slag moet omdat ze zelf weer wat ik elkaar wil prutsen ... zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die woordverificatie ;-( Maar al die reacties blijven toch wel erg leuk, dan maar een zere vinger ;-)

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha,ha heel leuk!

    Lees sinds kort met plezier je blog!

    groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Wat leuk dat je mijn blog leest. Voel je welkom!
    Groetjes,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja die vingerpijn hoort er nu eenmaal bij..
    maar je hebt het weer mooi verwoord gerreke
    groet rini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk ik mag al een aardig stukje scrollen hier en ik ben toch redelijk op tijd...al zeg ik het zelf.....
    Zo herkenbaar....en tja, kopiëren...dat bedenk ik me altijd als het misgaat, nooit ervoor....;(
    En de 2e keer ben ik alert natuurlijk en klik ik op kopiëren...en dan zie je...hup hij doet het meteen......

    Nu hier al een aardig stukje getypt, geeft de volgende weer wat te scrollen ;0)



    Fijne dag


    Met veel ruimte



    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk geschreven Gerreke:) en dank je Bonnie voor het lekker lang scrollen hihi;) ben flink in de tuin bezig geweest, zo heerlijk met die zon erbij, moet mezelf echt afremmen om niet teveel weg te willen halen, want de nachtvorstjes zijn nog niet voorbij! pak nu even een kop thee en ga die even lekker buiten opdrinken!
    zo wat een lange reactie he Gerreke;) hoop dat jij ook nog even geniet van het mooie weer vandaag en niet alleen maar aan het scrollen bent;)
    oh ja die woordverificatie.. ik ben ook voor afschaffing!

    fijne dag nog:)
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk !! we komen ook naar jouw hoor !!...eh...maar je kan ook dat blokje links naar beneden doen met je pijltje hoef je niet te scrollen en wat betreft de lange stukjes en dan plaatsen gewoon eerst even kopeiren !! dan raak je het niet kwijt.....want blogger werkt niet optimaal soms......nou meis fijne avond......en wees lief voor je vinger !! ...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weet je wat ik trouwens erg vind heb je een heel stukje geschreven moet je nog woord verti fi nog wat doen...daar baal ik altijd zo van...heeft helemaal geen nut.....je kan het net zo goed weghalen hoor echt !! liefs van mij...en daar gaan we weer....hahahahha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jou te hopen dat je hier niet al teveel reacties op krijgt ;-)
    Veel scrollplezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moet toch wel om je lachen hoor:)
    Het is inderdaad een heel gescrol af en toe en dat met langen berichten heb ik ook al een paar keer gehad en dan weet ik niet meer precies war ik hebt geschreven kan je weer opnieuw bedenken zeker als het in het engels is Het leven als bloggers is erg zwaar en dan krijg je ook nog een awrad :) Ben wel trotos hoor nu groetjes Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha leuk stukje! Wat schrijf je dat vol humor, heerlijk!

    En zo te zien heb je zelf ook weer wat te scrollen, dus kom maar op, doe je best! :-)

    groetjes en een fijne avond nog,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hihi ook even scrollen voor dat ik een berichtje kan plaatsen bij jou....

    wat heb je het leuk weer gegeven.

    veel blog plezier hoor.

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha leuk geschreven.Scrollen gaat best snel maar ik wil ook altijd de reactie's lezen .Dan ben je wel een tijd zoet soms .En idd die woordverificatie mag wel afgeschaft wordenFijne week ,liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk geschreven hoor, maar dat zeiden de anderen ook. Wie weet, moet je met een andere vinger gaan scrollen? Middelvinger? Is langer... Gaat misschien (?) sneller?? hihi
    Nou, veel scroll-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk geschreven ha ha
    Ja soms moet je me toch een eind scrollen,ik ben ook niet zo snel met een reactie,loop altijd wat achter,ja en dan ben je de.....

    Dank je wel voor je reacties op mijn blog
    Is altijd leuk om te lezen

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie close up Gerreke
    prachtig van kleur ook
    Fijne avond groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij is er heel wat te scrollen vandaag!
    Ik heb altijd een zere elleboog omdat ik mijn mus zoveel beweeg,en misschien wat onhandig zit op me stoel en met het laptopje op schoot.
    Het is weer een prachtige foto.
    Hartelijke groet Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel herkenbaar, ik heb op de laptoppie de muis er uit gehaald en nu gebruik ik elke keer een andere vinger voor iets. Veel minder pijn, scroll ook al de heledag op kantoor en blogjes kijken doe ik op de bank met de laptop op schoot.

    Je hebt bij je verhaal een mooie foto geplaatst.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahahahaha ja leuk, zit ik eerst je verhaal te lezen en denk ja ik ken dat gevoel, dus opschieten want dan ben ik een van de eerste.....NOT ik ben nummer 21..... scrollen maar dus hahahahaha.
    Maar ik doe het met liefde.
    Weet je ik ga zelf een andere muis aanschaffen.
    Zo'n ergonomische daar zit het scrol wieltje aan de zijkant bij je duim.......... nu maar hopen dat het geen scrol duim oplevert :-)))

    Trouwens voor ik het vergeet....
    Vind je bloem een snoepje.

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuk verhaal en een bijzonder knappe macro!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hà hà Gerreke, wat schrijf je toch leuk!
    Vooral doorgaan met scrollen, krijg je eelt op je vingers en doet het geen pijn meer.
    Pracht foto trouwens,
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Scroll, scroll,... Hahaha! Jij krijgt toch ook behoorlijk wat reacties!!!
    Great picture!
    Grtz,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waarom is die woorverificatie er eigenlijk, ambetant ding; misschien een oproep lanceren om die gewoon met zijn allen af te schaffen, of te schrappen....????
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha, ik ben al nr 27. Dus je kan ook hier scrollen hoor. Nu kan ik heel flauw alle woorden onderelkaar gaan typen *smile*, maar ik wil niet de schuld krijgen van jouw zere vingertje.
    Fijne dag.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En dan ben ik nummer 28 ja ja zo herkenbaar!
    Weg zijn de korrels, super gedaan!
    Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Gerreke,
    Volgens mij ben ik vandaag de hekkesluiter???
    Jeetje wat moest ik lang scrollen om een berichtje bij jou achter te laten. Nou ja, ik ben ook wat aan de late kant, druk he!!!..
    Maar... Gerreke, "you have made my day", ik heb even goed gelachen.
    Fijne avond, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha, ha je kunt maar een probleem hebben. Wat heb je het weer leuk verwoord!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen